Als je een autobedrijf hebt, is de kans groot dat de administratie niet je hobby is. Ook het invoeren van gegevens voor het maken van advertenties wordt door veel autohandelaren gezien als een tijdrovend stukje administratie. Je voert de gegevens per auto in, je upload de foto’s en vervolgens moet je dit voor ieder advertentieportaal nog eens een keer opnieuw doen. Zonde van al dit werk, met een auto-advertentiesysteem hoef je deze gegevens maar één keer in te voeren en de foto’s maar één keer te uploaden. Het systeem zorgt er vervolgens voor dat alle gegevens op de juiste manier in de advertentieportalen komen te staan. Dit scheelt veel tijd en de kans op foute invoer is een stuk kleiner. Iets voor jou?
Koppeling met voorraad
Met een auto-advertentiesysteem kun je gemakkelijk een koppeling maken met je voorraadsysteem. Wel zo handig als je bijvoorbeeld ook auto’s verkoopt vanuit je showroom. Werk je met meerdere verkopers of heb je zelfs meerdere locaties? Dan is een kloppende voorraad auto’s nog belangrijker. Als je zowel online als offline auto’s verkoopt, is een kloppende voorraad misschien wel een must voor je bedrijfsvoering. Als iemand online een auto bij je koopt en het blijkt dat deze eigenlijk al verkocht is, dan is dat natuurlijk geen goede reclame voor je bedrijf. Bovendien is een koppeling met de voorraad ideaal voor je boekhouding. Als je aan het einde van de maand de balans op wilt maken, weet je nu precies hoeveel auto’s er in de voorraad staan.
Unieke advertenties met auto-advertentiesysteem
Met een auto-advertentiesysteem kun je zelf bepalen hoe de advertenties er op de portalen uit komen te zien. Wil je graag dat jouw bedrijfslogo duidelijk in beeld is? Vind je het fijn dat de foto’s bij de auto’s altijd op dezelfde manier getoond worden in de advertentie? Hou je van een bepaald lettertype? Met unieke advertenties, kun je jezelf als autobedrijf onderscheiden van je concurrent. Een auto-advertentiesysteem levert je dus tijdwinst, een kloppende voorraad en onderscheidend vermogen op. Je zult ook merken dat medewerkers dit systeem zullen waarderen. Het is fijn als je kunt beschikken over kloppende gegevens en er minder repeterend werk gedaan hoeft te worden. Hiermee kun je jezelf als autobedrijf meer gaan richten op de verkoop. Ook wat voor jouw bedrijf?